Almaris

Оплати та повернення коштів

1. Порядок здійснення оплати за туристичні послуги агентами

1.1. Після підтвердження заявки менеджер відділу продажів компанії надсилає на електронну адресу, зазначену в агентському договорі, Підтвердження замовлених послуг (у валютних одиницях) та Рахунок-фактуру (інвойс) для оплати туру.
Турагент повинен заздалегідь уточнити, що входить до вартості пакетного туру та в рахунку-фактурі.

1.2. Оплата за рахунком здійснюється у гривнях. Сума розраховується за комерційним курсом компанії на дату виставлення рахунку. 

1.3. Оплату необхідно провести протягом 1 банківський день з моменту виставлення рахунку виключно від імені фірми-замовника (турагентства).
Платежі від третіх осіб або від імені туристів повертаються як помилкові, згідно з умовами договору.

1.4. Якщо оплата не здійснена у встановлений строк, рахунок втрачає чинність.
Туроператор «Алмарісс» має право виставити новий рахунок або анулювати замовлення.

1.5. Рахунок на оплату та всі документи по туру можна роздрукувати онлайн (розділ Замовлення / Документи / Всього-1) при онлайн-бронюванні.

1.6. Можливі форми оплати:

  • безготівковий переказ коштів на поточний рахунок компанії;

  • готівковий розрахунок у касі компанії;

  • оплата банківською карткою (через систему еквайрингу);

  • внесення готівки через касу банку.

1.7. Термін оплати туристичних послуг:

  • За стандартними турами: 100% протягом 2 банківських днів після виставлення рахунку або 50% у цей строк та решта 50% — не пізніше ніж за 14 календарних днів до початку туру.
    Обидві частини оплачуються за діючим комерційним курсом на момент внесення коштів.

  • За акційними турами — умови оплати вказані у рахунку-фактурі.

1.8. У призначенні платежу обов’язково зазначається номер рахунку (інвойсу).

2. Порядок повернення коштів за туристичні послуги

2.1. У разі, якщо після оплати туристичних послуг відбулася зміна вартості туру або перенесення дати поїздки, необхідно погодити суму переплати або перенесення з менеджером відділу продажів.

2.2. Підготувати заяву на повернення або перенесення коштів (зразок доступний для завантаження):

2.3. Надіслати підписану заяву одним із способів: (з позначкою «До бухгалтерії»);

  • електронною поштою:info@almariss.com.ua

  • факсом: +38 (048) 737-61-71 (з позначкою «До бухгалтерії»);
Наш сайт використовує Cookie
Продовжуючи ним користуватися Ви погоджуєтеся на обробку персональних даних у відповідність з політикою конфіденційності.
Згоден