Almaris

Контроль якості обслуговування

Шановні туристи! 🌍

Ми безмежно віддані своїй справі та з великою відповідальністю підходимо до організації Вашого відпочинку.
Для нас головне — щоб кожен клієнт компанії «Алмарісс» отримував високоякісне обслуговування, комфорт і позитивні враження від подорожі.

Відділ контролю якості компанії «Алмарісс»

Спеціально для цього в нашій компанії діє Відділ контролю якості обслуговування туристів.
Його мета — детально аналізувати кожен отриманий відгук, оцінювати рівень нашої роботи, виявляти можливі недоліки та оперативно реагувати для їх усунення.

Ваш відгук має значення

Якщо Ви перебуваєте в цьому розділі сайту — отже, Вам є що сказати нам.
Ми щиро цінуємо зворотний зв’язок від наших туристів, адже саме завдяки Вашим відгукам ми можемо вдосконалювати якість туристичних послуг і підвищувати рівень сервісу.

Як залишити відгук

Ви можете надіслати свій відгук, пропозицію або зауваження на електронну адресу:
📧 control@almariss.com.ua

Усі звернення обробляються протягом 24 годин.
Після розгляду Вашого повідомлення Ви отримаєте вичерпну відповідь від фахівця Відділу контролю якості.

Ми дбаємо про якість Вашого відпочинку

Туроператор «Алмарісс» постійно вдосконалює стандарти обслуговування, прагнучи зробити кожну подорож наших клієнтів комфортною, безпечною та приємною.
Ваші враження — наш головний пріоритет!

Наш сайт використовує Cookie
Продовжуючи ним користуватися Ви погоджуєтеся на обробку персональних даних у відповідність з політикою конфіденційності.
Згоден